At købe nye telefoner hvert år er og bliver en dyr fornøjelse, bare den seneste iPhone der blev udgivet kostede 12.000 danske kroner. Det er ikke en del af en almindelig studerendes budget for året, selv hvis man sparer øllene væk. Du vil kunne ringe ind, og få kvalificeret rådgivning fra en engageret medarbejder, eller du vil selv kunne møde op i butikken.
Derfor vil det nemt kunne svare sig at få hjælp til en Autoriseret mobil reparation, af en professionel der ved hvad han laver. Dette vil kunne spare dig mange penge, og derudover også gavne den dårlige materielle kultur, som er blevet vores hverdag. Ved at få repareret din mobil sparer du både de penge en ny mobil havde kostet, og du gavner en bedre morale i Danmark.
Fordele
Ve dat få repareret din mobil i stedet for at skifte den ud sparer du 1. de omkostninger en ny mobil havde kostet og 2. så gør du det hele meget nemmere for dig selv. Det tager som vi alle ved en krig at få sat en ny mobil op. Der skal overføres billeder, kontakter og passwords. Alt dette kan man nemt undgå hvis man fx vælger et sted med click and collect. Dette er et princip hvor du på nettet opretter den skade din mobil har, så afleverer du den i en sikker boks ved forretningen, og når din mobil er i orden bliver der sendt en SMS til dig.
Det bliver bare ikke meget nemmere end det! Derudover er der kun 5-7 dages ventetid fra det øjeblik butikken modtager din enhed. I denne tid vil du kunne låne en nød telefon, som så senere skal afleveres tilbage. Der er højere opmærksomhed på hygiejnen i denne tid, og derfor kan man desværre ikke længere komme ind i butikkerne. Dette gør selvfølgelig service niveauet en smule lavere, men vi vil gøre vores bedste for at give dig den bedst mulige oplevelse.
Certificering
Care1 er en af landets førende servicevirksomheder indenfor reparation af mobilprodukter og IT. Din garanti bevares og alle reparationer foretages med originale reservedele af uddannede, professionelle teknikere. Det er din tryghed for at dit produkt er i gode hænder. De tror på at den personlige service giver glade kunder og de er med dig fra du indleverer dit produkt til du står med det i hånden igen. De har derfor oprettet en række ”servicepoints” rundt om i landet så du altid kan sikre dig en personlig gennemgang af din enhed, hvis den har brug for service. Vores dygtige teknikere gennemgår produktet sammen med dig ved indlevering og du får en udførlig beskrivelse af reparationens karakter efter endt behandling.
Skriv et svar